loading...
بهداشت و سلامت جنسی | My Heart
Welcome to MyHeart
http://s1.picofile.com/file/6807327962/besme_alah_baner.png

http://s1.picofile.com/file/7472775799/Ghavanin.jpg

فروشگاه سایت
محسن بازدید : 1701 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نکاتی که باید در آمیزش جنسی سالم رعایت کنید

http://s1.picofile.com/file/7476099244/Amizesh_Salem_MyHeart_.jpg

نکاتی که باید در آمیزش جنسی سالم  رعایت کنید را در اینجا به شما عزیزان میگویم:
 
1- بهداشتی فردی را رعایت کنید که یکی از مهمترین مسائل است،قبل و بعد از آمیزش حتما دوش بگیرید.
 
1- هیچوقت عجولانه نباید وارد عمل شوید چون در واقع آمیزش یکطرفه البته نه زیاد ولی بیشتر به نفع مردان خواهد بود،برای اینکه خانمها از آمیزش رضایت و لذت کافی را ببرند به وقت بیشتری نیاز دارند و دارید.بعضی از مردان با عجله میخواهند عمل دخول را انجام دهند که این اصلا خوب نیست،برای زنان خیلی بیشتر باید زمان گذاشته شود و باید به دور از استرس و نگرانی و....باشد.سریعا لباسهای خود را درنیاورید آرام آرام این کا را انجام دهید.زنان حق اینکه یک رابطه رضایت بخش همراه با لذت زیاد را دارند پس از آنها دریغ نکنیم.
 
2- بوسه در آمیزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،شما وقتی لذت زیادی از رابطه خواهید برد که شریک شما هم به اندازه شما لذت ببرد.
 
3- حرفهای درگوشی عاشقانه دریک آمیزش جنسی بسیار مهم است،درحین عمل دخول با حرفهای رمانتیک از قبیل :  دوستت دارم،من عاشقتم،تو برای من با ارزشی و نوازش کردن موهای شریک خود او را غرق در لذت و آرامش کنید طوریکه خانمتان احساس امنیت و آرامش روحی کند که این بسیار به شما کمک خواهد کرد.
 
4- شروع کردن رابطه بوسیله زن نشانه ی فساد اخلاقی و هرزگی زنان نیست بلکه نشانه ی اینکه زن خود را پیدا کرده و در آمیزش قبلی بسیار موفق بوده است پس زنان نباید از این مسئله احساس شرم کنند در حالیکه شریکه خود را (مرد) بسیار راضی و خوشنود میسازد. هر چقدر هم که از شروع زندگی مشترک شما و همسرتان زمان گذشته باشد،بازهم شما همیشه شروع کننده سکس هستید. هرچند مردها از پیش قدم شدن برای سکس هیچ ابایی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد.برای حل این مشکل شما باید گاهی خویشتن دار باشید تا ارزش شما مشخص شود! اگر شما قبلا" در هفته چند بار سکس داشته اید حالا زن در همین فاصله زمانی منتظر شماست. در طول هفته او را با بوسه های شهوانی و ماساژ تحریک کنید و هنگامیکه احساس کردید که خوب تحریک شده است، زیرکانه خود را کنار بکشید و بکار دیگری غیر از سکس مشغول شوید. اگر یک هفته به اینکار ادامه دهید مطمئن باشید آنقدر او را تحریک کرده اید که مطمئنا" دیگر شب جمعه، شما را راحت نخواهدگذاشت،در برخی از جوامع عقب افتاده این تصور وجود دارد که فقط زنهای هرزه و بدکاره شروع کننده سکس هستند.لذا درخواست سکس از جانب زن یک پدیده زشت محسوب شده و همه از آن رویگردانند.در چنین شرایط فرهنگی، زن میپندارد که در صورت پیش قدم شدن برای شروع سکس، از جانب مرد متهم به هرزگی و فساد شده و ممکنست از سوی او رانده شود.  شما باید ریشه چنین تفکری را در ذهن او بخشکانید. فقط کافی است یکروز برای او توضیح دهید که چگونه و با انجام چه کارهایی توسط وی، تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوهر هستید شروع سکس توسط او به هیچ وجه عیبی نداشته و شما را خیلی خوشحال میکند. منتظر برداشتن اولین قدم از سوی همسرتان باشید و او را بخوبی در مورد رفتاری که انجام میدهد راهنمایی کنید. وقتی او نشانه های لذت را در وجود شما ببیند و مورد تشویق قرار گیرد، کلیه افکار پوسیده قبلی را بدست فراموشی خواهد سپرد.  
 
5- سعی کنید محیطی که انتخاب میکنید دارای آرامش کافی و رنگ مناسب با یک موسیقی آرام و کلاسیک باشد.همه چیز را آماده و در دسترس بگذارید(کاندم ،دستمال کاغذی و ....) تا در صورت نیاز نخواین دنبالش بگردین.کاندمها را نباید در محلهای مرطوب،خیلی گرم نگهداری شوند زیرا کمتر از تاریخ مصرف خود عمر میکنند.
 
6- ماساژ جنسی در به ارگاسم رسیدن زنان بسیار کمک میکند مخصوصا ماساژ پشت زن،گردن،پهلوها،سرو موها.
 
7- علت سرد مزاجی زنان 30% به خود و 70% به شما مردان بستگی دارد،که این 30% نخواستن خود زن و مسائل اجتماعی و خانوادگی فرد سرچشمه میگیرد که هنوز خود را پیدا نکرده  و شناختی ندارد،در صورتیکه این مسائل را گناه و شیطانی میداند که اینطور نیست،ارگاسم حق زن است و باید از آن لذت ببرد که یکی از شگفتی های آفرینش است و نباید آنرا از خود دریغ کند.
 
8- همینطور که حرفهای عاشقانه نیاز است گاهی سخنان نیش دار و گزنده را هم بکار ببرید،بعضی از زنها دوستدار کلمات و سخنان نیش دار و گاهی حتی بی ادبانه ای هستند که در سایر مواقع از شنیدن آن شرمنده میشوند.در واقع آنها میخواهند مرد تعارف را کنار بگذارد و با آنها در مورد سکس،بی پرده سخن بگوید که به نظر من بیشتر به چگونگی رفتار زنان بستگی دارد چون رفتار و عقاید هرزنی با زن دیگر متفاوت است.
 
9- موقع سکس با آنها مانند یک فاحشه رفتارکنید!: بسیاری از خواسته ها و رویاهای سکسی خانمها هرگز تحقق نمی یابد.بعضی از آنها میگویند : دیگر از اینکه در اتاق خواب یک خانم محترم باشیم و با ما به نرمی رفتارکنند، خسته شده ایم!ما دوست داریم مردمان با ما خشن تر و حتی شایدگاهی سکس کند!
البته استنباط من این است که عده ای از خانمها دوست دارند در اتاق خواب قدری هرزگی جنسی ببینند تا بدون ملاحظه و تعارف بتوانند سکس کنند و از آن لذت ببرند. البته آنها از این نکته هم میترسند که مردشان با آنها در بیرون از اتاق خواب نیز همانطور رفتارکند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 21,067
  • کدهای اختصاصی